Creştere de vânzări Opel în prima jumătate a anului

Autor: Constantin Ciobanu 12 iul. 2011 Știri auto

În prima jumătate a anului 2011, ponderea Opel
în totalul vânzărilor pieţei a crescut la 5,18%, depăşind
performanţa înregistrată în perioada ianuarie – iunie anul
trecut.
Raportarea de vânzări a Opel se face la numărul de
autovehicule înmatriculate, în baza comunicărilor d.r.p.c.i.v.
Piaţa românească urmează trendul general al Opel. La nivel
european, în primele şase luni ale acestui an, vânzările de
autovehicule Opel au crescut cu mai mult de 50.000 de autoturisme,
sau 8,2 la sută. În acest timp, cota de piaţă a crescut la
6,4 la sută de la 6,2 la sută înregistrată în aceeaşi perioadă a
anului trecut.
În total, din ianuarie până în iunie 2011,
compania a vândut în jur de 659.000 de vehicule în Europa.

Opel şi brandul-sora Vauxhall din Marea Britanie, au
crescut cotele de piaţă în 19 din cele 27 de pieţe europene,
printre care şi România.
Datorită cererii ridicate, Opel
lucrează cu schimburi suplimentare de luni de zile şi a redus
vacanţa de vară la uzina din Rüsselsheim, unde este construit
modelul Insignia. Ca urmare a solicitărilor pentru Astra şi
Insignia, a fost crescută producţia de motoare diesel fabricate la
Kaiserslautern, de la 180.000 la 250.000 pe an. Modelele aflate în
topul vânzărilor Opel din România sunt în continuare Corsa, Astra
şi Insignia. În iunie, cel mai bine vândul model este Astra, urmat
de Corsa şi de Insignia. În perioada ianuarie – iunie, Insignia se
clasează pe locul 2 în vânzările segmentului său, Meriva este în
top 3, iar Astra ocupă locul 3 la modelele compacte de import.

Gamei existente Opel i se vor adăuga din toamnă Opel
GTC, Opel Zafira Tourer, noul Opel Combo şi Opel Ampera, în timp ce
compania a anunţat în plus numeroase alte proiecte. Printre
acestea, un model Cabrio, un SUV de dimensiuni mai mici decât
Antara, şi un model de oraş poziţionat sub Opel Corsa.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide